tisdag 18 mars 2014

Mellanmålstips

Dagen idag har varit stillsam, minst sagt. Jag har varit trött och motivationslös och mest legat i sängen och läst böcker och lyssnat på poddar. Tagit mig upp för en smörgås då och då. Och lite annat smått och gott.

Detta är mitt nya favomellanmål. Hur simpelt som helst, på gränsen till nyttigt och gott så det sjunger i munnen.

Jag kokar hallon, häller i dem i en trevlig skål, toppar rikligt med vaniljkesella och öser på med kung markattas lakritspulver. Smarr så det förslår och hej smal.
Ätes  med fördel men med viss försiktighet i sängen

3 kommentarer:

  1. Det där lät bara läskigt, huvva vilken blandning!

    SvaraRadera
  2. om du äter för mycket sånt därnt kommer du vara så smal att de inte släpper in dig på förlossningen! mark my words. mmmhmm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Ångest. Så sjukt smal. Så jag blandar upp det med kanelbullar, kakor, snask och pizza. Så kanske kommer jag in på nåder. Om jag ber på mina beniga knän :-)

      Radera