måndag 26 september 2011

Modern Family


Ett av mina största helgintressen är att efter att Spiggen lagt sig, sätta på ett tvseriemaraton.
Åh vi har gått igenom många genom åren och fastnat stenhårt för bland annat Dexter, True Blood och Carliforniacation. Love it.

Nu har vi en ny favorit. Åh ni bara måste se den. Den är så otroligt rolig att jag aldrig kan få nog!
Tyvärr kunde man inte lägga in inslaget men gå in och kolla för bövelen:


http://www.youtube.com/watch?v=O5uuMr1YEyE


Ja, jag sa ju det!

9 kommentarer:

  1. Love Modern Family! Speciellt avsnittet när Cameron och Mitchell ska berätta om Lily för familjen. Dör av skratt när Cameron kommer in till sången från Lejonkungen!

    Nu tittade jag aldrig på ditt klipp utan gick direkt på kommentarerna så det kanske var precis det klippet du visade. Fantastiskt roligt är det hur som helst!

    Din blogg är bara helt underbar!

    Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Det jag visar är en trailer så det är lite smått och gott. Inte lejonkungenscenen men jag håller med om att den är väldigt fin.

    Tack för komplimangen. ja du vet ju redan vad jag tycker om din blogg, Katta. Du är ju min inspiratör att bli en liiite mer fabulös människa. Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. oh, kul att ha hittat ännu en härlig blogg, med en bloggerska som dessutom verkar ha exakt samma humor som jag själv... utifrån att du gillar The office och modern family (tipsar dig även om 30 rock om du inte sett den. un.der.bar)
    efter att ha läst lite här blir jag nästan sugen på att återuppta mitt eget bloggande... vet dock inte om tid finns =) // Maria

    SvaraRadera
  4. Jaaaa, den serien är underbar. Verkligen!
    /Kicki

    SvaraRadera
  5. ...ett litet tips bara... Serien heter Californication och inte California Cation som du skrev. Detta är lite väsentligt, inte bara för att jag gillar att märka ord och rätta dig, utan också för att hela ordvitsen i namnet försvinner om du skriver som du gjort. Skrärpning syster!
    /U

    SvaraRadera
  6. Jag ska genast skriva in den under "titta-på-när-man-ammar-åtta-timmar-om-dagen"-listan.

    SvaraRadera
  7. Den där ska jag hålla ett öga på - tack för tipset!:)

    SvaraRadera
  8. U: Du har såklart rätt. jag har ett helt försvarstal förberett men strunt samma. Jag ber om förlåtelse. Oacceptabelt att fara med okunskap.

    Att vara någons fru: Ja det måste du. Verkligen.

    Maria: Jag skall genast studera 30 rock! Alltid på jakt efter något nytt!

    SvaraRadera
  9. Serien fick en del Emmys oxå!
    Har aldrig sett den, men nu vill jag verkligen se den. =o)

    SvaraRadera